Μέντα

βότανα για Ιγμορίτιδα

βότανα για Ιγμορίτιδα

Η Ιγμορίτιδα είναι μια φλεγμονή των παραρρινίων κόλπων, η οποία μπορεί να οφείλεται σε λοίμωξη, αλλεργία, ή αυτοάνοσα νοσήματα, και σχεδόν πάντοτε οδηγεί σε μόλυνση των οστέινων κοιλοτήτων που είναι γεμάτες με αέρα και που περιβάλλουν τις ρινικές διόδους.
Υπάρχουν πολλά βότανα για τη θεραπεία της ιγμορίτιδας
Σκόρδο και κρεμμύδι, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έτοιμα σκευάσματα σκόρδου σε κάψουλες, ή να φτιάξετε μία σούπα μινεστρόνε με πολύ σκόρδο κρεμμύδι, κοχλιάρα (χρένο-wasabi), καυτερό πιπέρι, και τζίντζερ. Να τρώτε τη σούπα ζεστή για μια εβδομάδα.

Ελικοβακτηρίδιο του πυλωρού φυσική αντιμετώπιση

Θεωρείται ότι περίπου οι µισοί ενήλικες σε όλον τον κόσµο έχουν στο γαστρικό βλεννογόνο τους το H. pylori. Εχει ασυµπτωµατική λοίµωξη από το βακτηρίδιο αυτό περίπου 10% των υγιών ατόµων ηλικίας κάτω των 30 ετών και το ποσοστό αυτό αυξάνει στο 60% για τις ηλικίες άνω των 60 ετών.
Πως θα αναγνωρίσετε το έλκος
Συνήθως το «ελικοβακτηρίδιο του πυλωρού», δεν προκαλεί συμπτώματα και μόνο ένα στα έξι άτομα που μολύνονται από αυτό παρουσιάζουν έλκος.

Βότανα που Πρέπει να Αποφεύγουν οι Έγκυοι

Βότανα που Πρέπει να Αποφεύγουν οι Έγκυοι
Κατά γενική ομολογία, δεν θα πρέπει να παίρνετε Βότανα όταν είστε έγκυος εκτός αν συζητήσετε τις επιλογές σας με το μαιευτήρα σας.
Υπάρχει μια καλή δικαιολογία για αυτό.
Αρκετά Βότανα μπορούν να αυξήσουν τον κίνδυνο για αποβολή.

τα ακόλουθα Βότανα είναι προς αποφυγή:

Αδυνάτισμα με βότανα

Λουΐζα, το κατεξοχήν βότανο για αδυνάτισμα. Η Λουΐζα, από τα πιο γνωστά και διαδεδομένα βότανα στην αντιμετώπιση της παχυσαρκίας, συμβάλλει στην αύξηση του ρυθμού του μεταβολισμού, στον έλεγχο της όρεξης και στη διούρηση, γι' αυτό και είναι μια καλή επιλογή για όσους υποφέρουν από κατακράτηση υγρών.Οι ευεργετικές της ιδιότητες βοηθούν στην αποτοξίνωση και την αποβολή των περιττών υγρών από τον οργανισμό αλλά και την αντιμετώπιση της κυτταρίτιδας. Εκτός των άλλων είναι και χωνευτική. Αποφύγετέ την όσοι έχετε υπόταση, καθώς είναι διουρητική και μειώνει την πίεση.

Subscribe to RSS - Μέντα